Söndagskväll

Skrev ett inlägg från min Ipod tidigare men det ser inte ut att ha publicerats..

I helgen var jag bara inne i staden, i fredags på söder och igår på sergel där jag och Julia såg Barnhemmet på bio.
Den var faktiskt bra, men det var lite för mycket barn och spöken för min del..

Idag for jag och far till Kungens Kurva för att leta skor+kläder till honom. Medans vi provade skor träffade vi Michelle och hennes mor! Vilket sammanträffande hihi.
Fick i alla fall hem ett par skor i brun kulör med kilklack. Så jag är nöjd med dagen även fast jag inte städat ett piss som jag skulle göra.
Jag har även köpt ett efterlängtat minneskort till mobilen..att jag inte gjort det tidigare..suck.
Imorgon blir det nya spännande lektioner och ska väl inte gå och lägga mig allt för sent...åh nu kommer min fruktdrink. HIHI! Bra avslutning på kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback