En dag

Den här dagen blev längre än jag väntat pga av kabelbrand i tunnelbanan...så det tog ca 2.5 timmar att ta sig hem (normalt 35 min)
Först centralen, sedan fridhemsplan, ingen buss går därifrån, då blev det centralen igen, därefter älvsjö, fruängen och slutligen mitt hem.
Men annars har det varit en ganska trevlig dag förutom att jag glömde mitt matkort och det resulterade till no food today.
Imorgon har jag prov som jag pluggat väldigt lite till....

Imorrn blir det kanske att jag träffar en vän men annars blir det lugnt...har satt helgen som en plugghelg eftersom vi har så jävla mycket tills nästa vecka.
IG varning i religion på 11 av 14 i klassen säger en del, och jag måste ligga på som fan.

Jag har glömt att kolla om snön ligger kvar ute...såg att det snöade förut men har vart på mitt rum med fördragen rullgarding så ser nada.






Michelle visade vart skåpet skulle stå


Yey!

En jävla resa hem..

Michelle ser nöjd ut ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback